torsdag den 20. november 2014

Halloween negle og MoYou

Jeg tænkte at jeg hellere må vise mine Halloween negle for i år, inden vi glider direkte over i jul:
Sanne's Halloween nails 2014
Den orange er Gosh Funky Orange (gammel yndling), den grå er OPI Skull and Glossbones og den duochrome på ringfingeren er fra Sally Hansen. Stemplet med Konad, fauxnad og BundleMonster.

Kirkegårdstema:
Sanne's Halloween nails 2014
Igen lavet med OPI Skull and Glossbones og en fauxnad plade.

En billig orange lak fra La Femme, som jeg aldrig har prøvet og OPI's selvlysende:
Sanne's Halloween nails 2014
Stemplet med MoYou plader.

Og apropos MoYou, så har jeg investeret i to plader mere fra dem:
MoYou
Plade nummer 14 indeholder nemlig puslespillet, som jeg har ledt efter i årevis.

Og så fik jeg øje på denne tegneserieagtigeplade:
MoYou
Hvad tror I fangede mit øje? Præcis, Marilyn Monroe i øverste højre hjørne. Jamen, det er Marilyn, den er jeg da NØDT til at eje. Tænk at ha' negle med Marilyn! Resten af pladen er nu også ret fed, især Lichtenstein ansigtet øverst til venstre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...