torsdag den 18. september 2014

Brillesmykker

Jeg har fået nye briller, tre par med flerstyrkeglas. Jeg har altid tænkt at man er ved at være gammel, når man skal ha' flerstyrkeglas og når tandlægeregningerne bliver dyre. Mine tandlægeregninger er heldigvis stadig til at betale. Hmm. Jeg faldt pladask for de her skønheder hos Louis Nielsen, som næsten mere er et smykke end en brille:
Louis Nielsen

Se lige de her smukke stænger med rhinstene:
Louis Nielsen

Jeg kunne slet ikke stå for de hvide perlemorsstænger, og der er endda en lille rhinsten for enden af stangen:
Louis Nielsen
Perfekt detalje når jeg har håret sat op.

Selv på brilleetuiet er der en rhinsten:
Louis Nielsen

Det andet par blev disse fine titaniumbriller i en mørk kobberfarve:
Louis Nielsen

Hvor der er en fin sommerfugleagtig detalje på stangen:
Louis Nielsen

Det tredie par er magen til et par jeg har haft i årevis, og som jeg elsker, da jeg slet ikke kan mærke at jeg har dem på. Og hvordan det går med glidende overgang og flerstyrkeglas? Fantastisk! Jeg elsker det, og er i gang med at spare op til at få skiftet glassene i alle mine andre briller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...